Atgal

Atsitikus įvykiui

Registruokite įvykį pasirinkdami aktualią temą žemiau arba savitarnos svetainėje. Trumpuoju numeriu galite registruoti tik ne gyvybės draudimo žalas: 19111

Gyvybės ir papildomų draudimų žala
Gyvybės ir papildomų draudimų žala
„Compensa Life“ sveikatos draudimo žala
„Compensa Life“ sveikatos draudimo žala
„OncoDrop“ draudimo žala
„OncoDrop“ draudimo žala
„GF banko“ draudimo žala
„GF banko“ draudimo žala
„Creditea“ draudimo žala
„Creditea“ draudimo žala
Transporto priemonės žala
Transporto priemonės žala
Turto žala
Turto žala
Kelionių draudimo žala
Kelionių draudimo žala
Nelaimingų atsitikimų žala
Nelaimingų atsitikimų žala
Seesam Sveikatos draudimo žala
Seesam Sveikatos draudimo žala
Luminor pirkinio draudimo žala
Luminor pirkinio draudimo žala
Mokėjimų draudimo žala
Mokėjimų draudimo žala
Citadele pirkinio draudimo žala
Citadele pirkinio draudimo žala

Ką daryti atsitikus įvykiui?

Ką daryti apdraustojo mirties atveju?

Apdraustojo mirties atveju draudikas išmoka draudimo sumą naudos gavėjams mirties atveju. Jei apdraustasis miršta dėl atsitikimo, kuris nėra laikomas draudžiamuoju įvykiu, draudikas naudos gavėjams mirties atveju išmoka tik sukauptą sumą.

Naudos gavėjas mirties atveju, draudėjas arba jų teisių ir pareigų perėmėjai per 30 dienų privalo informuoti draudiką apie apdraustojo mirtį ir pristatyti toliau išvardintus dokumentus:

  • draudiko nustatytos formos prašymą draudimo išmokai;
  • draudimo polisą (originalą);
  • apdraustojo mirties liudijimo kopiją, patvirtintą notaro arba draudiko įgalioto asmens;
  • naudos gavėjų apdraustojo mirties atveju ar kito asmens, turinčio teisę į draudimo išmoką, asmens tapatybę/ identifikavimą ir / ar įgalinimus patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);
  • draudikui pareikalavus, kitus papildomus dokumentus ar informaciją, reikalingą draudiminio įvykio tyrimui.


Jei teismas paskelbia apdraustąjį mirusiu, tai draudikas informuojamas apie apdraustojo mirtį per 30 dienų nuo jo paskelbimo mirusiu.

Draudimo išmoka išmokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudiminio įvykio faktą ir jo aplinkybes.

Išperkamoji suma išmokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties nutraukimo arba ne vėliau kaip per 30 dienų nuo to momento, kai draudėjas kreipėsi dėl dalinio sukauptos sumos atsiėmimo ir pateikė visus tam reikalingus dokumentus.

Išlaidas, susijusias su patvirtinamųjų dokumentų gavimu, apmoka asmuo, pretenduojantis į draudimo išmoką.

Jei naudos gavėjas mirties atveju nepaskirtas arba mirė, apdraustojo mirties atveju mokėtina draudimo išmoka paveldima įstatymų nustatyta tvarka.

Jei naudos gavėjas išgyvenimo atveju sutartyje nepaskirtas arba mirė, tai draudimo laikotarpio pabaigoje mokėtina draudimo išmoka mokama apdraustajam.

Jei įvykis yra draudiminis, o draudėjas ir draudikas nesutaria dėl draudimo išmokos dydžio, draudėjo pageidavimu draudikas privalo išmokėti sumą, lygią šalių neginčijamam draudimo išmokos dydžiui, jei tikslaus draudimo išmokos dydžio nustatymas užsitęsia ilgiau kaip 3 mėnesius.

Jei pateikus prašymą draudimo išmokai gauti nebuvo pateiktas apdraustojo/naudos gavėjo sąskaitos numeris, tuomet papildomai reikia pateikti užpildytą prašymą išmokėti draudimo išmoką.

Draudikas privalo įrodyti aplinkybes, atleidžiančias jį nuo draudimo išmokos mokėjimo ar suteikiančias teisę sumažinti draudimo išmoką.

Ką daryti apdraustojo mirties dėl nelaimingo atsitikimo atveju?

Naudos gavėjas, draudėjas arba apdraustojo teisių ir pareigų perėmėjai privalo per 30 dienų informuoti draudiką apie apdraustojo mirtį dėl nelaimingo atsitikimo ir pateikti toliau išvardintus dokumentus:

  • draudiko nustatytos formos prašymą draudimo išmokai gauti;
  • draudimo polisą (originalą);
  • apdraustojo mirties liudijimo kopiją, patvirtintą notaro arba draudiko įgalioto asmens;
  • naudos gavėjų apdraustojo mirties atveju ar kito asmens, turinčio teisę į draudimo išmoką, asmens tapatybę/ identifikavimą ir/ar įgalinimus patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);
  • esant reikalui - kitus dokumentus, patvirtinančius teisę į draudimo išmoką.

Prieš mokėdamas draudimo išmoką, draudikas turi teisę reikalauti velionio autopsijos. Su tuo susijusias išlaidas padengia draudikas.

 Draudikas gali reikalauti papildomos informacijos, reikalingos draudimo išmokai nustatyti.

 Draudimo išmoka fiziniam asmeniui sumokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudiminio įvykio faktą ir jo aplinkybes.

 Jei naudos gavėjas mirė, draudimo Išmoka sumokama fiziniam arba juridiniam asmeniui, turinčiam teisę ją gauti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 Jei draudėjas nebuvo sumokėjęs visos draudimo įmokos, tai draudikas, išmokėdamas draudimo išmoką, turi teisę iš jos išskaičiuoti nesumokėtą draudimo įmokos dalį.

Jei pateikus prašymą draudimo išmokai gauti nebuvo pateiktas apdraustojo/naudos gavėjo sąskaitos numeris, tuomet papildomai reikia pateikti užpildytą prašymą išmokėti draudimo išmoką.

Ką daryti apdraustojo traumos dėl nelaimingo atsitikimo atveju?

Draudimo išmoka lygi tam tikrai draudimo sumos procentinei daliai. Išmokos dydis, priklausomai nuo sveikatos pažeidimų dydžio, nustatomas pagal "Draudimo išmokų, mokamų traumų dėl nelaimingo atsitikimo atveju, apskaičiavimo lentelę" (papildomo draudimo nuo traumos dėl nelaimingo atsitikimo taisyklės Nr. 005, priedas Nr.1).

Per vienerius kalendorinius Draudimo apsaugos galiojimo metus sumokėtų Draudimo išmokų suma neturi viršyti Draudimo sumos.

 Jei nelaimingo atsitikimo metu apdraustasis buvo apdraustas papildomu mirties dėl nelaimingo atsitikimo draudimu, tai draudimo išmoka dėl traumos bus išskaičiuojama iš mirties dėl nelaimingo atsitikimo išmokos, jei mirtį nulėmė tas pats nelaimingas atsitikimas.

 Draudikas turi būti nedelsiant ir ne vėliau kaip per 30 dienų nuo draudiminio įvykio informuojamas apie apdraustojo kūno sužalojimą dėl nelaimingo atsitikimo.

 Kreipiantis į draudiką dėl draudimo išmokos reikia pateikti tokius dokumentus:

  • draudiko nustatytos formos prašymą draudimo išmokai gauti;
  • draudimo polisą (originalą);
  • dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos su išsamiu patirto sužalojimo, jo sunkumo, gydymo ir pasekmių aprašymu;
  • kitus teisę į išmoką patvirtinančius dokumentus;
  • asmens, turinčio teisę į Draudimo išmoką, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);

Visas išlaidas, susijusias su aukščiau išvardintų dokumentų bei reikalingos informacijos gavimu, apmoka į draudimo išmoką pretenduojantys asmenys.

 Draudikas gali reikalauti papildomos informacijos, reikalingos draudimo išmokai nustatyti.

 Draudimo išmoka sumokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudiminio įvykio faktą ir jo aplinkybes.

 Jei naudos gavėjas mirė, draudimo išmoka sumokama fiziniam arba juridiniam asmeniui, turinčiam teisę ją gauti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Jei pateikus prašymą draudimo išmokai gauti nebuvo pateiktas apdraustojo/naudos gavėjo sąskaitos numeris, tuomet papildomai reikia pateikti užpildytą prašymą išmokėti draudimo išmoką.

Ką daryti apdraustojo neįgalumo dėl nelaimingo atsitikimo atveju?

Draudimo išmoka lygi tam tikrai draudimo sumos procentinei daliai. Išmokos dydis, priklausomai nuo sveikatos pažeidimų dydžio, nustatomas pagal "Draudimo išmokų, mokamų invalidumo dėl nelaimingo atsitikimo atveju, apskaičiavimo lentelę" (papildomo draudimo nuo invalidumo dėl nelaimingo atsitikimo taisyklių Nr. 006 priedas Nr.1).

 Per visą draudimo laikotarpį sumokėtų draudimo išmokų suma neturi viršyti draudimo sumos.

Jei nelaimingo atsitikimo metu apdraustasis buvo apdraustas papildomu mirties dėl nelaimingo atsitikimo draudimu, tai draudimo išmoka dėl invalidumo bus išskaičiuojama iš mirties dėl nelaimingo atsitikimo išmokos, jei mirtį nulėmė tas pats nelaimingas atsitikimas.

 Draudikas turi būti nedelsiant ir ne vėliau kaip per 30 dienų nuo draudiminio įvykio informuojamas apie apdraustojo kūno sužalojimą dėl nelaimingo atsitikimo.

 Kreipiantis į draudiką dėl draudimo išmokos reikia pateikti tokius dokumentus:

  • draudiko nustatytos formos prašymą draudimo išmokai gauti;
  • draudimo polisą (originalą);
  • dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos su išsamiu patirto sužalojimo, jo sunkumo, gydymo ir pasekmių aprašymu, neįgalumo lygio pažymą.
  • kitus teisę į išmoką patvirtinančius dokumentus;
  • asmens, turinčio teisę į Draudimo išmoką, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);

Visas išlaidas, susijusias su aukščiau išvardintų dokumentų bei reikalingos informacijos gavimu, apmoka į draudimo išmoką pretenduojantys asmenys.

Draudikas gali reikalauti papildomos informacijos, reikalingos draudimo išmokai nustatyti.

Draudimo išmoka sumokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudiminio įvykio faktą ir jo aplinkybes.

Jei naudos gavėjas mirė, draudimo išmoka sumokama fiziniam arba juridiniam asmeniui, turinčiam teisę ją gauti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Jei pateikus prašymą draudimo išmokai gauti nebuvo pateiktas apdraustojo/naudos gavėjo sąskaitos numeris, tuomet papildomai reikia pateikti užpildytą prašymą išmokėti draudimo išmoką.

Ką daryti visiško ir nuolatinio darbingumo praradimo dėl nelaimingo atsitikimo atveju?

Apie apdraustojo darbingumo praradimą draudikas turi būti informuojamas per 30 dienų nuo darbingumo praradimo. Kreipiantis į draudiką dėl draudimo išmokos reikia pateikti tokius dokumentus:

  • draudiko nustatytos formos prašymą draudimo išmokai gauti;
  • draudimo polisą (originalą);
  • dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos, patvirtinančius, kad apdraustasis bisiškai ir negrįžtamai prarado darbingumą, nedarbingumo atsiradimo aplinkybes ir priežastis, ekspertizės išvadas;
  • kitus teisę į išmoką patvirtinančius dokumentus;
  • asmens, turinčio teisę į Draudimo išmoką, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);

Draudikas gali reikalauti papildomos informacijos, reikalingos draudimo išmokai nustatyti.

Draudimo išmoka sumokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudimunio įvykio faktą ir jo aplinkybes.

Jei pateikus prašymą draudimo išmokai gauti nebuvo pateiktas apdraustojo/naudos gavėjo sąskaitos numeris, tuomet papildomai reikia pateikti užpildytą prašymą išmokėti draudimo išmoką.

Ką daryti, jeigu apdraustajam diagnozuota kritinė liga?

Adraustasis, draudėjas arba apdraustojo įgalioti asmenys privalo per 30 dienų informuoti draudiką apie kritinės ligos diagnozavimą apdraustajam ir pateikti toliau išvardintu dokumentus:

  • draudiko nustatytos formos prašymą draudimo išmokai gauti;
  • draudimo liudijimą (originalą);
  • dokumenmtus iš sveikatos priežiūros įstaigos su patvirtinta diagnoze, anamnezės, tyrimų ir paskirto gydymo aprašymu, iš kurių būtų galima nustatyti ar diagnozė tiksliai atitinka papildomų kritinių ligų draudimo taisyklių priede Nr. 1 nurodytus kritinių ligų kriterijus;
  • kitus teisę į išmoką patvirtinančius dokumentus;
  • asmens, turinčio teisę į Draudimo išmoką, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);

Visas išlaidas, susijusias su aukščiau išvardintų dokumentų bei reikalingos informacijos gavimu apmoka į draudimo išmoką pretenduojantys asmenys.

Draudikas gali pareikalauti papildomis informacijos, reikalingos draudimo išmokai nustatyti.

Draudimo išmoka sumokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudiminio įvykio faktą ir jo aplinkybes.

Jei naudos gavėjas mirė, draudimo išmoka sumokama fiziniam arba juridiniam asmeniui, turinčiam teisę ją gauti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Jei pateikus prašymą draudimo išmokai gauti nebuvo pateiktas apdraustojo/naudos gavėjo sąskaitos numeris, tuomet papildomai reikia pateikti užpildytą prašymą išmokėti draudimo išmoką.

Ką daryti, jeigu įvykis nutiko važiuojant automobiliu?

  • Kuo skubiau imkitės priemonių galimai žalai sumažinti ir, jei reikia, suteikite nukentėjusiajam pirmąją medicininę pagalbą.
  • Jeigu avarijos metu sužeistųjų nėra, bet yra apgadintos transporto priemonės, eismo įvykio dalyviai turi užpildyti eismo įvykio deklaraciją. Jei dėl įvykio aplinkybių su apgadintos transporto priemonės vairuotoju susitarti nepavyksta, rekomenduojame išsikviesti policiją.
  • Praneškite apie įvykį bendruoju pagalbos numeriu 112 arba reikiamai tarnybai.
  • Tuo atveju, kai įvykus eismo įvykiui jo metu nežuvo ir nebuvo sužeistas žmogus, o su eismo įvykiu susiję eismo dalyviai sutaria dėl eismo įvykio aplinkybių, policijos pareigūnų galima nekviesti. Užtenka užpildyti eismo įvykio deklaraciją, ją galima užpildyti ir elektroniniu būdu www.draudimoivykiai.lt
  • Esant poreikiui, pasinaudokite techninės pagalbos kelyje paslauga (skambinkite 1810 arba 19111).
  • Per 3 darbo dienas informuokite mus apie įvykį, skambindami trumpuoju numeriu 19111 (būdami užsienyje, skambinkite numeriu +370 5 249 1911) arba registruokite žalą internetu.
  • Primename, kad apie įvykį galite pranešti net ir tuo atveju, kai nėra žinoma, kuris eismo dalyvis yra dėl jo atsakingas.
    - nutikus eismo įvykiui ar vagystei, skambinkite policijai numeriu 112.
    - kilus  gaisrui praneškite priešgaisrinės saugos tarnybai numeriu 112.
    - jei yra sužeistų asmenų, skambinkite greitajai medicinos pagalbai numeriu 112.

Ką daryti, jeigu buvo padaryta žala Jūsų turtui?

  • Jei nelaimės metu buvo padaryta žala jūsų turtui, kuo skubiau praneškite apie nelaimingą įvykį reikiamai tarnybai (policijai ar priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai bendruoju pagalbos numeriu 112, avarinei tarnybai, namą administruojančiai įmonei, bendrijos pirmininkui ar kitai reikalingai organizacijai).
  • Kol laukiate pagalbos, pagal aplinkybes imkitės priemonių galimai žalai sumažinti.
  • Per 3 darbo dienas praneškite mums apie įvykį paskambinę trumpuoju numeriu 19111 (būdami užsienyje, skambinkite numeriu +370 5 249 1911) arba registruokite žalą internetu.
  • Užregistravus įvykį, mūsų atstovas atvyks jums patogiu laiku ir įvertins patirtą žalą.
  • Primename, kad norėdami gauti žalos kompensaciją, turite išsaugoti sugadintą turtą iki mūsų atstovo atvykimo.

Ką daryti, jeigu nelaimingo įvykio metu nukentėjote Jūs ar Jūsų šeimos nariai?

  • Atsižvelgdami į savo galimybes, imkitės priemonių nelaimingo atsitikimo pasekmėms sumažinti ir, jei reikia, suteikite nukentėjusiajam pirmąją pagalbą.
  • Jei yra sužeistų asmenų, skambinkite greitajai medicinos pagalbai (BITĖ  ir TELE2 klientams – 033, TELIA – 03).
  • Per 48 val. kreipkitės į sveikatos priežiūros įstaigą ir gaukite iš jos draudžiamąjį įvykį įrodančius dokumentus – jie reikalingi kompensacijai gauti.
  • Per 30 dienų nuo įvykusio nelaimingo atsitikimo praneškite mums apie įvykį paskambinę trumpuoju numeriu 19111 (būdami užsienyje, skambinkite numeriu +370 5 249 1911) arba registruokite žalą internetu.

Ką daryti, jeigu kelionės metu susirgote ar patyrėte traumą?

  • Kuo skubiau kreipkitės į artimiausią gydymo įstaigą arba skambinkite bendraisiais pagalbos telefonais: 112 (Europoje) ar 911 arba
  • susisiekite su asistavimo kompanija:

                - Asistavimo kompanija „OPS LT“ 24/7

                - Tel.: +370 5 203 4888

                - El. paštu: compensa@ops24.eu

  • Asistavimo įmonė padės Jums gauti reikiamą medicininę pagalbą bei išvengti neplanuotų išlaidų.
  • Gydymo įstaigoje paprašykite dokumento, kuriame būtų nurodyti šie duomenys:
    - paciento vardas ir pavardė;
    - įvykio data ir kreipimosi data;
    - gydymo trukmė, diagnozė, atlikti tyrimai bei skirtas gydymas.
  • Pasiimkite apmokėjimą įrodančių dokumentų (sąskaitų, kvitų) originalus.
  • Norėdami gauti kompensaciją už patirtas medicinines išlaidas, išsaugokite gautų dokumentų originalus ir pateikite juos mums grįžę iš kelionės. Susisiekite su mumis paskambinę trumpuoju numeriu 19111 (būdami užsienyje, skambinkite numeriu +370 5 249 1911) arba registruokite žalą internetu. Tais atvejais, kai už medicinines paslaugas sumokėjote savo lėšomis, apie įvykį turėtumėte pranešti per 7 dienas nuo sugrįžimo į Lietuvą.

Ką daryti, jeigu kelionės metu vėluoja / apgadintas / prarastas bagažas?

Jeigu po Jūsų skrydžio bagažas vėluoja arba jis yra apgadintas / sunaikintas / prarastas:

  • nedelsdami apie tai praneškite avialinijų atstovui bei gaukite įvykį patvirtinančius dokumentus, kuriuose turi būti nurodyta įvykio data, priežastis, vėluojančio bagažo faktinis pristatymo laikas arba praradimo/sugadinimo faktas;
  • jeigu dėl vėluojančio bagažo patyrėte išlaidų dėl būtiniausių kasdieninio naudojimo daiktų įsigijimo, išsaugokite įsigijimą patvirtinančius dokumentus.

Jeigu Jūsų kelionės metu bagažas buvo pavogtas:

  • nedelsdami kreipkitės į tos šalies policiją bei gaukite raštišką tokio fakto patvirtinimą;
  • praneškite mums apie įvykį nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 7 dienas nuo sugrįžimo į Lietuvą, skambindami trumpuoju numeriu 19111 (būdami užsienyje, skambinkite numeriu +370 5 249 1911) arba registruokite žalą internetu.

Ką daryti jei atšaukėte kelionę, ar kelionės tikslą pasiekėte pavėlavęs?

  • Kelionės atšaukimo ar nutraukimo atveju bei pavėlavimo į lėktuvą (traukinį, keltą, laivą) atveju nedelsiant kreipkitės į oficialias institucijas ir gaukite iš jų bei pateikite Draudikui įvykį patvirtinančius dokumentus.
  • Pavėlavimo į tarpinį kelionės punktą atveju kreipkitės į vežėją, gaukite ir pateikite Draudikui raštišką vežėjo patvirtinimą (avialinijų, traukinių, keltų linijų ir pan.) apie transporto priemonės (lėktuvo, traukinio, kelto, laivo), kuria keliavote, reiso atidėjimą bei vėlavimo ar atidėjimo priežastis.

Ką daryti jei kelionės metu padarėte žalą tretiesiems asmenims?

  • Jei iš Jūsų reikalaujama atlyginti žalą, padarytą trečiųjų asmenų turtui, sveikatai ar gyvybei, nedelsiant informuokite Draudiką bei pateikite šiuos dokumentus:

                - trečiojo asmens pretenziją dėl padarytos žalos;

                - kompetentingų institucijų išduotą pažymą su įvykio aplinkybėmis ir pasekmėmis;

                - dokumentus patvirtinančius įvykio metu padarytos žalos faktą bei dydį.

ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ išmokų mokėjimo tvarka
„Compensa Life Vienna Insurance Group SE“ Lietuvos filialo išmokų mokėjimo tvarka
Skundų nagrinėjimo tvarka
Pakaitinio automobilio suteikimo taisyklės
Sutikimas dėl duomenų apie sugadintą transporto priemonę skelbimo
Vartotojo ginčai su
finansų rinkos dalyviu
Draudimo taisyklės
Transporto priemonių fotografavimo instrukcija
Pranešimas apie KASKO (anglų k.)
Pasirinkite patogiausią draudimo įsigijimo būdą

Pirkite
internetu

Vienas numeris
visiems klausimams

Išsiųskite užklausą -
susisieksime

Klientų
aptarnavimo padaliniai